Green Islah Property SB (1017308P) 

Tkt 1 9891 Jln BBN 3/9A Putra Nilai 71800 N Sembilan



Pakej pengedar kawasan

Sistem Rainwater Harvesting (RWH)

Satu sistem yang mengumpul tadahan air hujan untuk disimpan dan seterusnya digunakan bagi tujuan kegunaan air bukan hygin. Ia terdiri dari satu tangki mudah alih PE yang disambungkan ke sistem tadahan air hujan bumbung sesuatu rumah. Air yang terkumpul dalam tangki ini akan disalurkan terutamanya bagi kegunaan pam tandas dan juga kegunaan lain yang tidak memerlukan tahap hygin yang tinggi. Sistem ini dilengkapi dengan satu sistem pertukaran auto ke bekalan air perbandaran dalam situasi air hujan terkumpul didalam tangki RWH kurang dari tahap minima. Tangki yang digunapakai merupakan tangki modular dengan saiz 10in x 24in x 84in berkapisiti 50 gelen setiap satu diperbuat dari plastik berkualiti PE. Ia memenuhi keperluan penstoran bahan makanan di USA diperbuat di USA.

Kaedah pengedaran

Green Islah Property SB merupakan pengedar eksklusif sistem ini bagi kawasan Malaysia. Produk ini adalah sesuatu yang baru di Malaysia. Pihak berkuasa tempatan di Malaysia baru sahaja mewajibkan setiap pembangunan baru di Malaysia untuk kelulusan. Pengedar diseluruh Malaysia kini diperlukan, oleh itu GIP kini menjemput syarikat syarikat perunding, kontraktor, arkitek, jurutera, pengedar barangan logam (hardware) bagi menjadi wakil wakil kawasan di seluruh Malaysia berdasarkan satu wakil satu daerah.

Jenis Pengedar

GIP akan melantik dua kategori pengedar iaitu pengedar komersial dan pengedar retail. Pengedar komersial adalah merupakan pengedar yang terdiri dari samada syarikat perunding atau kontraktor. Pengedar retail adalah terdiri dari outlet penjualan retail seperti kedai barangan logam dan DIY.

Tahap stok minima

Pengedar komersial perlu membuat pembelian stok minima sebanyak 5 tangki (50 gelen) bagi setiap daerah. Pengedar retail boleh membeli stok minima sebanyak 1 tangki (50 gelen) pada satu satu masa. Setiap pengedar perlu menyimpan stok minima pada setiap masa.

Terma kewangan

Setiap pembelian stok hendaklah di sahkan dengan deposit sebanyak 30% dari nilai pembelian dan baki dibayar semasa penghantaran. Kos penghantaran tertakluk pada lokasi dan akan di nyatakan semasa pembelian. Harga jualan tidak dikawal namun GIP akan meletakan harga cadangan retail (RRP). Setiap pengedar tertakluk kepada lingkungan operasi berdasarkan daerah yang telah ditetapkan.

Cara memohon

Syarikat yang berminat sila emel dengan tajuk ke greenislahpropertysb@yahoo.com atau sms ke 0163905640 sebelum 5hb Mac 2014.


Tel / Fax : 06 8504094 emel : greenislahpropertysb@yahoo.com fb: greenislah twitter: greenislah

Comments